Alla inlägg den 2 april 2008

Av Alexandra - 2 april 2008 21:55

igår när jag gick och vilade, så vaknade jag 4 imorse av att jag mådde så jävla dåligt. tog tempen och då hade jag 39 graders feber.. igen.
svettades som aldrig förr gjorde jag också.
men jag tog iallafall 2 ibuprofen tabletter och gick för att sova igen, när jag vaknade så mådde jag något bättre, men fortfarande inte helt pigg.
camilla frågade senare under eftermiddagen om jag ville följa med till hudik fram och tillbaka för att hämta en telefon, jag svarade ja och en timme senare så var vi påväg mot glada hudik!

vi var där i kanske 5 minuter, inte mer haha.
men det var värt det, för killen som sålde telefonen var ögongodis ; )

efter det så var det dags att dra hem, vi körde lite fel och hamnade i ljusdal, men hem tillslut kom vi iallafall.
hälsade på elin en sväng också.
sen skjutsade milla hem mig hit, och anja är här också, trevligt trevligt!
elin kom också men har precis dragit.

funderar på att ta mig en dusch sen sussa lite så jag blir lite friskare och kan gå i skolan imoron. 

jag funderar även på att gå i elins fotspår och skaffa mig en blogg på tjejsajten istället, var mycket lättare att göra om bloggen där haha.
men får se hur det blir än, vet inte ens om jag orkar fortsätta blogga?
lusten finns liksom inte.

jag har även suttit och funderat på om det är många som ska gå på balen?
verkar inte som så iallafall, men man vet aldrig. ska du på balen?

på lördag så ska jag iallafall iväg på inflyttningsfest hos linda & dan, kommer säkert bli jättetrevligt. får se om det blir tranan också.. rätt så jävla less på stället nu, men en sista gång på ett jävla bra tag. många som ska dit?

näe nu får det räcka med skitsnacket, pusshej.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards