Alla inlägg under november 2007

Av Alexandra - 30 november 2007 17:06

några raggningsrepliker! :D

1. Du anar inte hur sexig jag blir efter ett par öl.

2. Det är det som är under den där fula tröjan som räknas!

3. Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?

4. Varför står du alldeles ensam kissen min? kom så hittar vi någon mus du kan leka med.

5.Om jag var en hund skulle jag antagligen jucka mot ditt ben just nu.

6. Vill du stoppa ris i mitt rektum?

7. Synd att de inte fanns en 8:de medlem av de 7 små dvärgarna, då skulle den heta söter och vara du!

8. Dra upp kjolen så ska jag sätta några skott i äggalådan.

9. Jag är inte såhär lång egentligen, jag sitter bara på min plånbok.

10.Ta av dig trosorna, annars får du tyg i dej!

11. Använder du rymdkläder? För du har en kropp som inte är av denna värld.

12.Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!

13. Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

14. Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

15. Jag har en AK47 riktad mot din njure. Vill du ta en fika?


vilken tycker du är bäst? hahha!

Av Alexandra - 30 november 2007 16:58

ja då har man precis kommit hem till granbo igen.
sov hos elin från onsdag till torsdag, mysigt som alltid! :D
onsdagkväll så drog vi iväg med wahlbeck, luva & hears, kollade på film hemma hos andreas, wallander - pyramiden. den var bra!
igår morse så struntade jag i skolan, för hade ont i halsen, men så ringer w & w och drar med mig till gävle, milla var med hon också! så det vart upp ur sängen och ut till bilen direkt, såg ut som helvetet själv haha. gjorde inte så mycket i gävle, åt godis, körde bilbana, hälsade på någon, åt pizza, ändå kom vi hem vid 7 på kvällen. senare på kvällen så åt vi macka, och åkte bil.
sov iallafall hos milla, tänkte gå till skolan imorse, men näe tro på fan att halsen har blivit värre, och dessutom har jag ont i öronen också. får väl hoppas att det inte blir värre, för jag ska fan ut imorgon och fira min elin! :)
var på stan en sväng idag, köpte lite småsaker, ska på stan imorgon också, fixa lite julklappar hoppas jag, med den kassa ekonomin jag har.
jag vet iallafall vad jag önskar mig, några småsaker bara :)

Puma, I'm going parfym.
läppglans som elin har ;D
french manikure set grejs..
sen vare inte nå mer :)
pengar till körkort då.

så den som vill får gärna köpa det där till mig :D
hahah. ääh jag är trött.

nu ska jag äntligen vila en stund.
PUSS hej.

Av Alexandra - 28 november 2007 18:19

fan iskallt ute, fryser ju arslet av mig ju.
kallt i mitt rum också, dags att hitta vinterjacka och skor.

har precis kommit hem iallafall, varit i skolan hela dagen.
en slapp dag har det varit. gjorde ett natur prov som för en gångs skull gick riktigt bra, och det är jag glad över! efter det så drog jag med malin & carro till arbrå, carro skulle pierca tungan, och det vart riktigt bra måste jag säga :) efter det så följde jag med hem till carro, eftersom elinpelin glömde bort att ringa mig, sniff. sen åkte jag iväg och målade lite väggar, sen esras för lite kebab, och nu sitter jag här. det var min dag kortfattat mina damer och herrar.

ikväll så vet jag inte vad jag ska göra, antagligen bara duscha, sitta här ett tag sen sova.
näe nu ska jag ta och hämta mitt täcke och värma mig lite.
Puss hej :)

Av Alexandra - 27 november 2007 17:41

Vincents nya låt, ganska så bra :)

Av Alexandra - 27 november 2007 17:31

Jaa, dagen har varit så jävla jobbig. vaknade först, gick och duschade sen drog jag till skolan till klockan 9. hade 50 minuter på mig att skriva klart det jag skulle ha i muntliga nationella i svenska b. jag var inte alls redo.
men det gick som det gick, helt förjävligt, men fick ändå ett g tror jag? hoppas, så jag slipper skiten. har ett prov imorgon också, och det är bara en massa jävla plugg varenda jääävla dag. hoppas på en lite lugnare vecka efter helgen.

läre plugga lite mer körkortsteori också, men det gör jag när jag orkar.
har ju en vecka på mig typ.

snart fyller min elin år också, och på lördag ska vi ha kul ;)
grattis i förskott!

Näe, nu ska jag ta och vila en liten stund, sen vettefan.
Pusshej :)

Av Alexandra - 25 november 2007 16:01

i fredags så drog jag till camilla som var hos linda, sen kom luva & fredrik och plockade upp oss. vi skulle göra ett försök att hitta på något, men vart inget speciellt. drog till sävstaås och fick övningsköra lite!
nu vet jag hur man gör en handbroms sladd :D kuuul. aja, sen åkte vi mest runt, drog till söderhamn och dom tog en varsin milkshake på mcdonalds.
sen hem och sova!
lördag så gjorde vi inget speciellt på morgonen, satt och pluggade körkortsteori i 2 timmar ungefär, körde igenom hela boken :)
sen vart det lite ferre hos luva, sen drog vi till herte, satt där och drack, sen sportbaren, sen stan sen hem och sova.

Nu sitter jag bara här, har nyss ätit mackor haha.
ska ta och duscha snart, sen vet jag inte vad som händer, ska

väl bara sitta här antar jag.
det var min helg iallafall..


nästa helg så ska familjen till valbo kanske, hoppas iallafall.
älsklingselin fyller ju snart år, och läre hitta en present :)


PUSS hej!

Av Alexandra - 23 november 2007 17:22

Igår så kom jag hem från skolan vid 5 tiden, var trött som ett jävla as, men satte mig och var duktig för en gångs skull. jag gjorde klart en uppsatts om rasismens historia, skönt att den är nästan klar iallafall, bara reflektionen som saknas. aja sen runt 17.30-18.00 så bestämde jag mig för att dra till gävle och kika på Takida. mötte anja på stationen i kilafors, och drog till en lägenhet på söder och förfestade lite. var inte alls meningen att jag skulle dricka, men så vart det som vanligt! haha. vi drog till SlickCity runt 23.00
hade riktigt roligt faktiskt. blev bjuden på en 12;a jäger-redbull, fyfan så stark, men fyfan så god ;) aja, full vart jag iallafall.
skulle sova hos burk först egentligen, men han och robin drog tidigt för en av dom var för dragen haha, så fick vi inte tag på dom sen. så vi efterfestade tills vi tog 6 tåget hem, gick till elin, sen sov vi tills 14 eller nå!

inte så mina torsdagar brukar se ut precis.
ska iallafall till milla ikväll, får se vad man hittar på :)
aja det var allt. Pussheeeej.

Av Alexandra - 21 november 2007 19:46

vilken dryg dag det har varit.
somnade i skaplig tid igår faktiskt, runt 23 tiden.
sen klev jag upp klockan 6-7.
hade redovisning idag igen, gick väl som det gick.
redovisning imorgon i svenskan.
nästa vecka äre nationella i svenska, ska hålla ett "tal".
sen äre bara massa skituppgifter kvar, höghelvete med saker som ska vara klara blir ALDRIG mindre. och det hjälpte inte att jag fick en muntlig jävla varning från csn idag heller, har ju varit på alla lektioner i 2 veckor nu!


gick iallafall hem till carro med linn idag efter skolan, fin lägenhet :)


när jag kom hem idag så fick jag något litet ryck, jag städade rummet som jag inte har städat på en evighet, ser skapligt ut nu iallafall!

är bara allmänt less på allt idag känns det som.
samma som igår ungefär.


tabletterna fungerar fortfarande bra, inget sug än!
har tagit 2 snusar på 8 dagar nu, ganska bra det tycker jag!

näe nu orkar jag inte skriva mer.
PUSS hej.


Ovido - Quiz & Flashcards