Alla inlägg den 3 april 2008

Av Alexandra - 3 april 2008 22:26

även jag har skaffat mig en ny blogg.
från och med nu finns jag på;
http://alexandrag.tjejsajten.se/


länka gärna om, och läs på ; )

Av Alexandra - 3 april 2008 19:19

någon som vill vara med?

var hemma från skolan idag.. igen.
har varit sjuk i 2 veckor nu.
men nu känner jag mig faktiskt bättre, har bara en irriterande hosta kvar att leva med ett tag.
så imorgon blir det skola, det är ett måste.
efter skolan så ska jag & malin upp till anthill på utbildning, hoppas det går bra, och att man kan börja få veva in lite pengar snart.

har iallafall sovmorgon till 10 nånting..

inatt så sov anja här, igår kväll runt midnatt eller vad det var så skulle hon ner och äta något, hon var borta ett jävla tag, så hörde man massa ljud nerifrån köket, så jag gick ner och kollade, tro inte på fan att människan har stält sig och diskat? hahah. weird.
men jag tackar så mycket ; ) finfint vart det iallafall.
har precis ätit lite pyttipanna med syster, vart inte världens godaste, men det dög.

håller på och piller lite på min nya blogg också, har inte börjat använda den än för jag har inte bestämt mig om jag ska byta än, sådäså.
näe nu ska jag kika på film, pusshej.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards