Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Alexandra - 26 oktober 2007 20:24

Har precis kommit hem till lägenheten nu, sitter här med milla & amme.
Vet inte vad vi ska hitta på än, men något blir det iallafall, är ju fredag och allt ;)

Gick till skolan imorse, skulle kopiera klart det jag inte kunde göra igår
på grund av olyckan haha, blev iallafall klar med det.
så kom camilla till mig, så åkte vi hem till henne och babblade, gick ut och gick och latade oss tills nu typ.

Imorgon så ska jag, amme och mamma iväg på en shoppingtur.
kan ju alltid hoppas på att jag hittar något skoj, vilket jag inte brukar.
blir nog skoj det där. får se vad jag ska hitta på mot kvällen, Takida med milla osv.. eller party? känns som att jag vill ta det lugnt med alkoholen ett tag, men så säger jag jämt och det blir alltid en fylla.
Tar dagen som den kommer helt enkelt!

Det var nog allt för mig idag.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards