Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Alexandra - 28 oktober 2007 13:22

Igår så var ju jag, amme & mamma till söderhamn och shoppade lite.
Vart en mikro, ett par skor, strumpor, ögonskugga och mat haha.
svängde förbi granbo påvägen hem, känns lite konstigt att vara där nu när man nästan aldrig är där, men skönt att träffa pappa och katten också hehe. Hämtade iallafall mina papper så jag kan boka uppskrivning igen, funderar på att göra det nu snart så jag kommer igång igen.
kom till lägenheten runt 5 tror jag, så drog amme lika fort igen och jag satt här själv ett tag. Camilla ringde iallafall lite senare och kom hit.
tänkte först dra på tranan och kika lite, men så vart det inte.
Wahlbeck och Wiklund kom hit och hämtade mig & milla så åkte vi runt i en fet stor vit "bil" eller vad man ska säga, snarare en minibuss men skitsamma haha. åkte upp på bolle runt 00 tiden och skulle grilla vid stugan där, men hittade inget tändbart, så då åkte vi ner för bollebacken?! där man åker ner med skidor och skit egentligen, med den stora vita bussen.
Och det vart iallafall grillning nedanför bolle istället.
efter ett tag så hörde jag, milla & andreas ett konstigt ljud som vi trodde var wahlbecks mage som ropade efter mat, men icke.
så alla vart rädd och hoppade in i bussen, så drog vi på björnjakt helt plötsligt haha.
sen vart det film hemma hos andreas, dom somnade ganska så snabbt, så drog jag & milla fram läppglanset, det fruktade vapnet.
vi målade iallafall wahlbecks läppar rosa, det var kul.
sen vart det hem hit och sova när dom vaknade.

Roande lördag faktiskt, och hör och häpna, jag drack inge alkohol!!
ingen helgalkis ändå. känns skönt faktiskt att kunna slippa festa på helgen, och hitta på annat för en gångs skull. vilket är svårt här i bollnäs.

nu har jag fan skrivit av mig så det här får duga!
PUSS hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards