Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Alexandra - 30 oktober 2007 17:56

Jolasatteh, igår så drog jag hem till camilla, så gjorde vi inte så mycket.
Åt billys pizza & drack dricka, kikade på tv och pratade, en helt v anlig dag alltså! utan några speciella händelser.

Och just nu sitter jag bara här, försöker komma på något bra att skriva här
men lyckas inge vidare.

efter 00.00 inatt så får vi förhoppningsvis vårat efterlängtade studiebidrag, och då sticker jag så fort jag kan till statoil.
Imorgon så ska jag vandra lite på stan med camilla, köpa mascara och lite smått och gott om jag hittar något vill säga.
ska vara extra sparsam med mina pengar denna månad, får se hur bra det går. Iallafall.. på kvällen så är det tranan som gäller! supa lite och ha skoj med vännerna, lär bli kul som alltid :)

På lördag är det halloween tranan, skoj som fan låter det.
jag & elin har iallafall bestämt att vi ska dit, får se om jag ska klä ut mig och till vad isåfall. party för fulla muggar den här veckan!

näe nu har jag inget mer skit att skriva, ha en bra kväll.
PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards