Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Alexandra - 29 oktober 2007 12:21

Jag har precis kommit hem från en långpromenad, tog en timme.
jag är faktiskt lite stolt att jag gick ut och gick såhär tidigt på dagen haha.
Det krisade sig lite med camillas hund milou, så jag fick gå till ren och hämta sötbollen, sen tillbaka till lägenheten på långnäs. så nu sitter jag bara här och leker med sötisen! :) Ska vänta på att milla ska sluta jobba, så ska vi hitta på något.

Igår så gick jag & milla ut och gick, sen kom wahlbeck och wiklund och hämtade oss på preem. så åkte vi och kollade på när någon lastade på en bil, sen hem till wahlbeck och kollade på tv, och efter det så drog vi ut på gården och spelade  kubb, jag och milla vann såklart ;) efter det så kollade vi på ensam mamma söker, sen så vart det en runda fia med knuff, jag vann! sen hem och sova :)

nu ska jag gå och göra mackor eller nudlar, har inte bestämt mig för vilket än. PUSS hej.



Ovido - Quiz & Flashcards