Alla inlägg den 13 november 2007

Av Alexandra - 13 november 2007 18:18

Nu har jag äntligen bokat den förbannade uppskrivningen.
hoppas som fan att det går som jag vill, och att jag klarar det så jag kan koncentrera mig på körningen ; )
nu får jag se till att plugga som fan iallafall, för jag ska klara det.

Vill också säga lycka till, till min bror Kris.
hoppas det går bra på torsdag med din operation.

sitter bara och väntar på elin nu, så ska vi hem till henne.
vet inte alls vad vi ska hitta på, men det spelar ingen roll vad vi gör, brukar ha kul ändå! : ) ledig imorgon iallafall, skönt som fan.
många som ska ut på lördag? någon som vet?

föresten, nu har jag döpt min kära skrutt till data.
skellettbirger är nu hans namn! luva som kom med det vackra förslaget, och namnet passar så bra till min kära ägodel haha.

saknar min camilla gör jag också!
läre leka någon dag snart igen, var ju ett litet tag sen nu.
har ju liksom ingen annan som fattar hur man WÖÖÖHar riktigt.
det var allt, PUSS hej.

Av Alexandra - 13 november 2007 11:40

Ligger nu på elins golv medans hon ligger i sängen och blundar.

det är ovant att skriva på en bärbar dator. 

kom hit för en halvtimme sen ungefär, har varit på skolan och gjort nationella prov i svenska b. gick ju som jag förutspådde, åt helvete! men det skiter jag i, huvudsaken att jag gjorde skiten. sov ju över hos elin inatt, och sov över imorse, kom till skolan runt 08.30, kom på att fittpapprena låg kvar hemma hos elin, så vart en till promenad dit och tillbaka till skolan. uuuh-. sjuk imorgon? jaaa.


igår så var älsklingselin så snäll och ville leka körskola.

vi drog upp till sävstaås, där jag fick sätta mig vid ratten.
gick ju ganska bra iallafall, motorstopp några gånger på rad, men det var för att 3an låg i, sen var det ju en gång för att handbromsen låg i. 

ska försöka ta tag i skiten nu, så jag kan få ett körkort någon gång!


näe nu orkar jag inte skriva mer, ska gå och gosa med elin i sängen ; )
haha, närå, ska gosa med katten!

puss hej 

Ovido - Quiz & Flashcards