Alla inlägg den 20 november 2007

Av Alexandra - 20 november 2007 21:05

fyfan vad kallt det är överallt idag, fryser ju arslet av sig.
ska det vara kallt så ska det fan vara snö ute också! men icke.
har varit en dryg dag idag.
kom till skolan vid 9 tiden, somnade i en soffa och vaknade 5 minuter innan jag började, tur det.
känns iallafall som att skolan går åt helvete nu, fick 4 ig varningar idag..
och jag har inte det minsta ork att plugga just nu.
aja, slutade vid 14 tiden tror jag, drog hem till malin och kikade på tv :)
drog till skolan vid 16 tiden igen, för att vänta på att pappa skulle hämta mig.


Jag ramlade idag också, vid busshållsplatsen, det var halt kan jag tala om!
fyfan vad jag skämdes iallafall, hahahaha. expert på att göra bort sig.


kom hem och somnade ganska så fort, och nu har jag duschat och noppat ögonbrynen som var väldigt behövligt!
sov ju bara 2 timmar inatt, kunde inte alls sova.

på torsdag så är det Takida i gävle igen, får se om jag ska dit.
läre ju försöka fixa lite pengar också. så ska jag & amme med anja till söderhamn elle något och kika på balklänningar. just nu har jag ingen lust att gå på balen faktiskt, orka klä ut sig till prinsessa typ, och alla glor på en, USCH.
sen i helgen så vettefan vad som händer.. hoppas på något roligt iallafall.
på fredag äre ju tranan.. om jag inte har något annat att göra så blir det väl en sväng dit och kolla läget.

Av Alexandra - 20 november 2007 01:58

Jag kan inte sova, och jag ska upp om 3,5 timme.
så ska jag orka gå i skolan hela dagen också, uscha.
Idag har inte varit en bra dag för mig, redovisade först inför hela klassen idag iallafall, skönt att ha den skiten gjord.
sen så har jag bara varit på allmänt dåligt humör hela dagen.
och nu kan jag inte sova heller, tabletterna kanske? HM.
dom funkar iallafall bra, 6 dagar utan snus nu! känner fortfarande inget sug efter en prilla heller! :) wiih.

i helgen så vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, känns som att jag inte vill festa med tanke på att jag fortfarande är bakis sen lördag. börjar försvinna liiiite nu iallafall, tack och lov! rolig helg har det varit iallafall. får väl se om man ska ut på fredagen nykter då, club 25 på lördag.
men just nu har jag inte lust med något, jävla skitdag.

Näe, nu ska jag ta och kika vidare på internet, sen låta skellettbirger få vila.
PUSS hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards