Alla inlägg den 8 november 2007

Av Alexandra - 8 november 2007 23:14

Hur mår du idag?

- Toppen!

- Helt okej

- Blandade känslor

- Kunde mått bättre

- Livet suger


Vad har du för hårfärg?

- Brunt

- Blond

- Rött

- Svart

- Färgat i någon frän färg


Vad har du för ögonfärg?

- Gröna

- Blåa

- Grönblågråa

- Svarta

- Bruna


Vad gjorde du igår?

- Slappade

- Festade

- Shoppade

- Var med någon

- Typ ingenting


Är du snygg?

- Ja, som fan!

- Helt okej

- Varken snygg eller ful

- Nej, jag ser förjävlig ut

- Jag vill ta livet av mig


Hur är din civilstatus?

- Kom och ta mig !!

- Singel

- Låt mig vara!

- Har pojkvän/flickvän

- Är gift och har barn


Vem saknar du just nu?

- Min familj

- Min pojkvän/flickvän

- Mina bästa vänner

- Både vänner och pojkvän/flickvän

- Allt och alla


Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?

- Matte

- Engelska

- Svenska

- Språk(svenska/engelska)

- Estetisk verksamhet


Vad har du för klädstil idag?

- Jeans och tröja

- Klänning

- Naken ;)

- Shorts och t-shirt 2 ggr idag iaf^^

- Partyklädsel

- Har inte bestämmt än


Leta på den 15:onde kontakten på din msn som är online och beskriv den med ett av dessa ord.

- Bäst (amme)

- Snygg

- Ful

- Snäll

- Jadu


Vad längtar du mest till just nu av dessa alternativ?

- Julafton

- Sommarlovet

- Min födelsedag

- Plugget

- Skidbacken


Brukar du dricka när du festar?

- Ah, blir oftast för mycket

- Ja, och jag dricker normala mängder^^

- Det händer

- Inte ofta

- Nej, jag är nykterist


Hur lång är du?

- Mellan 150-160

- Mellan 160-165

- Mellan 165-170

- Mellan 170-180

- Över 180


Hur många är ni i din familj?

- Under 4

- Mellan 4-6

- Mellan 6-8

- Mellan 8-10

- Över 10


Är du kär just nu?

- Oja, som bara den!

- Ja

- Ja, olyckligt kär

- Vet inte

- Nej

- Inga kommentarer


Hur många barn vill du ha?

- Palla barn

- 1

- 2-3

- 4-5

- Över 5


Hur tycker du att denna lista var?

- Bäst

- Rolig

- Annorlunda

- Tråkig

- Ingen kommentar

Av Alexandra - 8 november 2007 16:10

Har nästan nyss kommit hem från skolan, tråkig dag som vanligt.
men vart helt chockad när svenskaläraren sa att jag fortfarande låg på ett G. så svårt att fatta, jag som har varit borta hur mycket som helst, och inte lämnat in en enda uppgift, eller jo.. 1 har jag fan lämnat in, men annars!
hon är snäll den dära.

Jag ska kanske börja ta något piller för att sluta snusa.
kan ju hoppas på att det funkar! funkar inte längre det här.
blir ruinerad varenda eviga månad, och jag snusar alldeles för mycket.
jag skaaaaa klara det, och så har jag sagt ett antal månader nu, men nu menar jag det för nu får jag ju lite hjälp iallafall.

ikväll blir det väl en tripp in till stan, ska hämta lite grejer.
funderar på om jag ska svänga förbi sjukhuset också, men orka väntetiden?
ska väl iallafall duscha och göra mig fräsch, plugga....och sova.

intressant? nej.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards