Alla inlägg den 12 november 2007

Av Alexandra - 12 november 2007 02:37

det är helt omöjligt för mig att somna just nu, och jag har ingen aning varför. kan bero på att jag har klunkat i mig cola hela dagen..
USCH.
ska ju upp om 2,5 timme. vad ska jag ta mig till?
försöker göra mig själv uttråkad genom att sitta här en stund, men det verkar inte hjälpa ett dugg.
blir väl en sömlös natt antar jag.

senare idag så är det iallafall mössprovning till studenten, det gör bara så att jag längtar till studenten mer och mer, och studenkryssningen!
jag dör verkligen om jag inte får en plats på båtfan. JAG SKA MED.
och fyfan så kul det kommer att bli, 2 partynätter också ; )

och på tisdag så har jag svenska nationellaprov.
dom menar att man ska sitta i klassrummet i 5 snuskiga timmar och få skrivkramp, men det kan dom fetglömma! jag går när jag är klar iallafall och inte fan kommer det ta 5 timmar för mig att skriva lite på ett papper iallafall. jag gruvar mig som fan.

alltså vafan, jag är skittrött, men kan inte sova alls.
har försökt ett jävla tag, men det funkade inte!
undra om jag ska ge ett till försök nu? så kanske jag har turen att få sova 1 eller 2 timmar iallafall. blir nog så.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards