Alla inlägg den 9 november 2007

Av Alexandra - 9 november 2007 21:28

Det här måste nog vara den tråkigaste fredagen jag varit med om.
ingenting att göra?! men såklart, jag är ju i granbo så..
dagen började med att jag åkte till skolan, fick gå 30 min till busshelvete.
inte nog med det så öste det ner massa regn när jag klev av bussen, så blöt blev jag. sen så hade jag inte en enda lektion idag, eller jo 1 men den jobbar man själv på. USCH. så jag satt på skolan från 9 till 16.30 utan att göra ett jävla skit, men fick träffa brudarna iallafall :) dom förgyller mina skoldagar. <3

när jag kom hem så slocknade jag dirr!
vaknade för inte så länge sen.
nu sitter jag och är hungrig istället, men vi har såklart ingen mat hemma.
fyfan.

varför ska ALLA vara upptagen ikväll?
kan ingen bara umgås med mig? >_^
HEHE.

blir väl lika imorgon antar jag, om jag inte drar på tranan nykter då.
men hur kul är det? om man inte blir bjuden en massa då ; ) men det händer ju inte så ofta. 
men det har ju faktiskt hänt att man gått dit spiknykter, sen hamnat hemma helt dyngrak utan att ha köpt en enda drink själv : )
fattar inte själv hur det går till, men går gör det.


vafan ska jag mer skriva?
finns inget roligt som händer i mitt liv just nu.
är på myshumör nu också, fatta vad mysigt och underbart det skulle vara att bara få ligga och hålla om någon eller att någon annan håller om en.
MYS säger jag bara. jag saknar det. 
PUSS HEJ.



Ovido - Quiz & Flashcards