Alla inlägg den 1 november 2007

Av Alexandra - 1 november 2007 12:18

Av Alexandra - 1 november 2007 12:04

Igår var det tranan, satt här i lägenheten och drack lite.
det var jag, elin, camilla, emelie, marika, lelle och anja. Men efter

en liten stund så drog hela gänget förutom jag & elin. vi satt kvar och söp!
och fyfan så full jag vart, ujuj säger jag bara. kommer nästan inte
ihåg något sen inne på tranan, bara massa småsaker och sånt :)
har en kännsla av att jag gjorde bort mig eller sa något dumt, men sånt man får ta. en rolig kväll iallafall! kom hem runt 4 imorse, åkte bil med hears och några. det konstiga med mig när jag blir full, är att jag får jätte ljus röst, och jag har ingen aning om varför hahah. MEN MEN. 

just nu sitter jag här och mår som jag förtjänar haha.
väntar på att elin & camilla ska komma, så jag har något att göra.

näe jag har inget vettigt att skriva här idag, fast det harjag ju aldrig, men ändå. Puss hej.

Ovido - Quiz & Flashcards