Alla inlägg den 14 november 2007

Av Alexandra - 14 november 2007 22:38

ett mirakel har skett i granbeuuu..
vi har full mottagning på mobiltelefonerna!!
shiat. fan vad bra. RING mig? ^_< 


nu ska jag duscha, och det här var ett meningsfullt inlägg.
PUSS hej.

Av Alexandra - 14 november 2007 17:19

Idag så har jag varit ledig heeela dagen, så jävla skönt att få sova ut lite, förutom att man vart väckt ett antal gånger, men som tur var så somnade jag om lika fort igen. sov hos elin inatt, vi kollade på heroes, sen pratade en massa. sen idag så drog hon till stockholm, så jag drog till camilla en sväng, kom precis hem :)

har iallafall fått mina tabletter nu (zyban), mot nikotinberoende.
vettefan om jag vågar ta dom alltså, inte efter att jag läste biverknings listan. USCH. här är ju några exempel på vanliga biverkningar;
sömnsvårighet ( mycket vanligt )
muntorrhet
illamående

kräkning
magont
förstoppning
huvudvärk
skakningar
yrsel
koncentrationssvårighet
oro
ångest
depression
svettningar
klåda
hudutslag
smakförändring
feber

vilken jävla lista säger jag!
får hoppas som bara fan att jag inte råkar ut för något skit bara haha.
hemska saker det där, men hoppas på att kunna sluta snusa nu iallafall :)
och pengarna jag sparar på det ska läggas på körkortet.

nu tänkte jag faktiskt plugga! ;o
men det blir väl som vanligt att jag inte orkar, men en uppgift
ska jag göra klar iallafall, ska analysera en jävla reklambild.

jag måste också få reda på adressen så jag kan beställa en jävla studentmössa, någon som vet den? provade på abcgruppen.se men där kunde man tydligen bara beställa kläder.

aja plugg och skit nu.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards