Alla inlägg den 10 november 2007

Av Alexandra - 10 november 2007 16:25

snart så ska jag ut och åka lite med älsklingselin i röda faran ; ) haha.
sen ikväll blir det väl tranan nykter, har ju inget annat att göra så.
om vi nu fixar skjuts.. HATA GRANBO.


glömde skriva igår att jag & frida köpte en varsin munk i skolan igår, så skulle vi försöka det där med att inte slicka sig runt munnen.
JAG LYCKADES! frida slickade 1 gång. men fan vad stolt jag är : D
hahah. socker överallt sen.


min mamma är söt, hon har handlat örhängen, halsband och en tunika till mig och amanda. inte ofta det hände inte! tack.

jag vill supa ikväll!
men jag är fattig.
jag vill ta studenten NU och skaffa jobb och kunna leva ett normalt icke fattigt liv. inte sååå jävla långt kvar nu till balen & studenten ; )
sen vill jag ta körkort också, men känns som att det aldrig kommer att inträffa just nu inom en snar framtid. usch.

vaknade 14.30 idag föresten, shiat. trött hela veckan har jag varit.
börjar känna mig mer sjuk för varje dag som går också, mer och mer ont i halsen. buhu.

PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards