Alla inlägg den 7 november 2007

Av Alexandra - 7 november 2007 14:48

Jag är äckligt trött idag av någon anledning.
har precis vilat en timme och är fortfarande trött.
somnade i skolan runt 3 tiden och vaknade 16.20 och var fortfarande trött.
kanske beror på vädret? vad vet jag.
Vaknade iallafall nyss av min sms signal, först 2 pistolskott sen en gubbe som skriker; MATHAFAKKA ett antal gånger.
kan ju helt ärligt säga att jag höll på att skita i brallan, tror amme var lite rädd också! :) haha.

Jag hade tänkt boka uppskrivning idag, men papprena med koden på är i bollnäs, så det får bli imorgon.
vart så jävla sugen på att ta körkort nu, för malin fick ju sitt idag, stort grattis till dig vännen! :)

Jag orkar inte med skolan längre, alldeles för mycekt uppgifter som ligger och väntar har jag, men men.. "bara" ungefär 7 månader kvar till den efterlängtade studenten, balen och dom härliga festerna ;)

aja nu har jag fan inget mer på hjärnan, inget som jag har lust att dela av mig med iallafall. PUSS hej.

Av Alexandra - 7 november 2007 00:12

Jag har bara förjävla tråkigt, och pigg är jag.
undrar hur trött jag kommer vara i skolan imorgon?
tur att det inte är en jobbig dag iallafall.

lägger ut det här filmklippet, även fast dom flesta kanske redan sett den.
men den är förjävla skön : )

Ovido - Quiz & Flashcards