Alla inlägg den 11 november 2007

Av Alexandra - 11 november 2007 13:18

kvällen igår började med att amme och jag gick förbi sportbaren och

tog en öl och cider och kollade på lite fotboll.. men det sög för det var knappt nå folk där, så då gick vi vidare till nästa krog.. där började jag & amme få skrattattack. vi snackade om

judar och grejer, sen så sa amme något som "Fucking Jew! Sen plupp

så flög hennes tuggummi ut på golvet, och då började vi skratta ännu mera..

Sen när tårarna runnit slut så hände en till liten rolig grej, ja iaf enligt

mig, ammes cider började på att ta slut så då tog

hon min flaska och började hälla i hennes glas med hopp om att det fanns

någon droppe  kvar, sen så skrek jag * - Nej nej nej NEEEEEEEEJ!"

Så en efter en så flyger det ut blöta gamla snusar i hennes cider! :D hahah

Och inte fattade hon att hon skulle sluta heller, hon bara

kollade på när en efter en efter en flög ut i hennes älskade cider, HAHA!

det blev ett snusbad!

sen så drog vi iallafall till tranan, och där sög det mycket balle.
fast jag var ju i stort sett nykter. amme drog hem tidigare än vad jag gjorde.
jag gick runt där ett tag och träffade massa folk, det var kul, förutom att det var så jäävla lite folk där. aja, sen fick jag skjuts hem av eson :)

så nu har jag precis vaknat!
vet inte vad jag ska göra idag, kanske sova mera huhu.
aja PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards