Alla inlägg den 1 december 2007

Av Alexandra - 1 december 2007 17:28

1. Bam bam! Kärlekspickadollen! Träffade jag eller måste jag ladda om?

2. Ska vi leka sugrör? Du suger och jag rör.

3. Snygga ben.. när öppnar dom?

4. Hej kan jag få ett plåster? Fick ett sår när jag föll för dig.

5. Grov som en colaburk.

6. Visa fittan så får du popcorn.

7. Hey babe, pokersugen? Jag vill gå all in.

8. Din pappa måste vara terrorist, jag menar, vilka bomber!

9. Tjena kexet, står du där och smular?

10.Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

11. Du är så söt så att mina ögon får diabetes!

12. Jag ser på sättet du ignorerar mig att du vill ha mig.

13. Dina tänder är som stjärnor - gula och långtifrån varandra!

14. Jag har mens, vill du vara min tampong?

15. Tjena pudding, står du här och dallrar?

16. Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

17. Ursäkta, kan du flytta dig lite? Min glass smälter

Ovido - Quiz & Flashcards