Alla inlägg den 15 december 2007

Av Alexandra - 15 december 2007 13:53

är hos camilla nu, sov här inatt. igår så drog vi iallafall hem till luva, där satt vi, andreas och fredrik och kikade på filmsnuttar ett jävla bra tag, lyssnade på låtar från 90 talet. bland annat vengaboys, toybox, paradisio,  osv, haha. efter klockan 1 så skjutsade fredrik oss till max. där vi köpta varsit maxmål, drog hem till milla och svullade i oss det, sen gick vi och la oss.
vaknade 11 imorse och milla började julstäda direkt med hennes mamma medans jag låg kvari sängen och värmde mig.
gick ut och gick med milou nyss, och fyfan vad kallt det var ute!
tappade nästan kännseln i ansiktet kändes det som.
har precis ätit frulle, och nu tjuvade jag deras bärbara.

Vet inte så mycket kul som händer ikväll iallafall, blir inget tranan för min del, och det känns jävligt skönt. får försöka komma på något annat skoj att göra, kanske pulkaåknng på bolle? får se vad som händer!

väntar på att någon ska komma och hämta mig just nu, så ska viväl till huset och dona, hoppas på att det blir klart snart! Då äre party som gäller ;)

är det någon sm vet vad i helvete som händer på nyår?

ingen verkar ha en aning. precis som förra året ju..

näe nu ska jag försöka vara lite mer social med camilla.

Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards