Alla inlägg den 26 december 2007

Av Alexandra - 26 december 2007 15:04

fyfan vilken händelserik kväll igår.
började med att vi drog till luva i vanlig ordning haha, satt där och pimplade vin, sen drog amanda och elin till tranan, resten drog väl till sportis tror jag. kvar vart iallafall jag, andreas, alex och elin! drack lite mer, sen drog vi mot stan och skulle kolla vart vi kunde dra, var ingen kö på tranan, så då bjöd andreas mig! tack tack :) hade iallafall skitkul där, men varm som fan! dansade också, var skitkul det med haha, jag som ogillar att dansa, men igår var det kul :) vart ingen lugn kväll iallafall. efter tranan så drog jag och fjeppe till statoil, sen åkte jag lite bil, sen efter det så drog jag till foots, där hela gänget var!
efterfestade till 9 imorse, somnade, vaknade 11 och drog till elin och sov tills nu för ett tag sen. jag hade skitkul! :D


aja, nu mår man ju som man förtjänar, men det var lätt värt.
utgång ikväll också, men nykter haha. får väl se om det blir så.
ska antagligen till sportbaren och kika läget :)


tack alla som gjorde den här kvällen så jävla kul.  <3

Ovido - Quiz & Flashcards