Alla inlägg den 10 december 2007

Av Alexandra - 10 december 2007 17:19

jani, äntliiiigen kan man få tag på mig igen ;) haha.
fick mitt sim kort idag, lycklig som ett as är jag, och till min förvåning så har jag fortfarande gratis sms! fick också bekräftelse för nya uppskrivningstiden.

kom iallafall nästan precis hem från skolan.
sov hos milla inatt, alltid lika mysigt! haha.
började väl med att jag kom hem igår från bollnäs, med en jävla stor bakfylla som inte var att leka med. var hemma någon timme, sen kommer luva, milla & andreas och hämtar mig, vi skulle äta. först drog vi på take off, men där var det fullbokat, så vi drog till strand restaurangen istället, där det var en fet och dyr pizza som man mådde ännu värre av haha. och efter det så drog luva och spelade, medans jag, milla och andreas drog hem till luvis och kikade på filmer. sen kom han tillbaka, och strax efter det så kom fredrik och gjorde oss sällskap. mys söndag :)


näe nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så det här får duga.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards