Alla inlägg den 6 december 2007

Av Alexandra - 6 december 2007 21:51

alltså... HAHAHAH!

Av Alexandra - 6 december 2007 21:40

Kräftanhoroskop_cancer

December blir en het och härlig månad för din del. Det handlar mer om lusta och erotik än om romantik. Du är uppmärksam på dina egna behov och det hjälper till att förbättra sexlivet, särskilt om du har en fast partner. Men december bjuder också på mysiga kvällar, varm gemenskap och en skön känsla av hopp. Själva julen blir också extra fin för dig i år, och lämnar dig med drömmar och nya idéer att satsa på under det kommande året. Ovanpå allt detta har du tur i kärlek större delen av tiden.


Bästa chansen: Vädur, Skorpion, Fisk.

Bästa stället: Hemma.

Bästa datumen: 23-24/12.

Av Alexandra - 6 december 2007 18:16

jobbig dag lite sådär, kanske.
vaknade upp hos min elinplutt. skulle vakna typ 7 något, men klev inte upp förens 11. då hade jag ju missat ett antal lektioner, men det skitade jag i.
var ut på tranan igår en sväng, ganska så kul för att vara nykter iallafall :)
kom hem till elin runt 2. på efterfesten så sprängde hans ett ägg i micron(?) det var kul, men luktade anus tillsammans med axe.

iallafall..
kom till skolan runt 12-1.
slutade 15. gick till statoil, träffade lelle, drog till huset och målade lite, åt kebab och nu sitter jag hemma, lelle är här och säger att jimmy luktar bajs -.-


ska boka ny uppskrivningstid nu hade jag tänkt.
ganska surt att bara ha 2 poäng ifrån att klara skiten..
sist var det ju 3 jävla anuspoäng.
men nu ska ingen få veta när jag har det nästa gång, HEHE :)

Näe nu ska jag vara social.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards