Alla inlägg den 13 december 2007

Av Alexandra - 13 december 2007 20:37

Om jag nu blir frisk till helgen, vilket jag hoppas på, så ska jag först på fredagen åka till huset och försöka göra så mycket som möjligt, måla, skrapa, lägga golv osv.. sen mot kvällen om jag är klar så blir det kanske pulkaåkning på bolle, eller om det tas på lördagen istället. Luva tyckte att jag skulle vara lekledare denna gång, så jag får väl ställa upp för laget ;) haha. inte för att det kommer gå så jävla bra, men värt ett försök, hehe.

blir inget festande för mig den här helgen skulle jag tro, skönt.
har fått nog av alkohol nu, hehe.
känner iallafall att det här har varit det bästa året någonsin.
har gjort MASSA roliga saker, fyllt 18 och gjort de saker jag velat göra när jag blivit 18, fått nya bekantskaper & vänner, jag är nöjd!
och nu kan jag ju äntligen ta tag i körkortet och har förmodligen körkort inom ett år och har flyttat till hus med amme, och då kommer jag vara riktigt nöjd.


fick iallafall nyss besök av michael, det var inte igår jag träffade honom inte. kul iallafall, satt och kollade på bilder sen vi var lite. fyfan haha.
aja, nu ska jag försöka hoppa in i duschen om jag orkar, sen blir det en tidig natt för mig får jag hoppas, så jag kan sova ut.
och får se om jag är tillräckligt pigg för att gå till skolan imorgon, men förmodligen inte.

Av Alexandra - 13 december 2007 12:14

jag har riktigt ont i halsen nu. var kanske lite dumt att gå ut en sväng igår, men vad gör man inte? haha. Firade faktiskt att jag klarade uppskrivningen igår ;) och även milla gjorde det, så grattis grattis!

var rätt så många folk ute på tranan för att vara en onsdag.
inte så jävla tråkigt men ndå inte så jävla roligt, det dög med andra ord.

 har lite ångest för att jag har varit borta hela veckan från skolan nu, men jag är faktiskt sjuk, och har feber och jävligt ont i halsen.
läre försöka ta hem några böcker på något vis, så jag kan plugga lite.


har precis ätit några mackor medans elin ligger och sover, funderar på att göra det jag också, mysa ner i sängen :)
Pusss!

Ovido - Quiz & Flashcards