Alla inlägg den 16 december 2007

Av Alexandra - 16 december 2007 17:18

Jag har precis kommit hem från bollnäs.
var i huset och försökte måla klart badrummet, nästan klart nu.
bara taket som ska målas. sen såg jag att mitt rum var fördigtapetserat, vart ju skitsnyggt! nu är det bara golvet som fattas i mitt rum.
än sålänge är 2 sovrum klara och vardagsrummet. det tar sig, bara massa måleri kvar hehe.

sov iallafall hos milla inatt.
igår så drog vi till replokalen där luva och hans band spelar, satt där och var lite social, sen hem till milla och äta pizza, kolla på ricki lake, och sen sova.
vaknade efter 15 någon gång idag haha, sen gick vi till ica sen drog jag till huset :)

blir väl skola för min del imorgon, har inte varit där på nästan 2 veckor.
så jag får ta mig i kragen och gå dit lite sjuk fortfarande, men läre ju plugga. uff.

Näe nu ska jag ner och äta tacos, PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards