Alla inlägg den 14 december 2007

Av Alexandra - 14 december 2007 15:16

Ja då var det den efterlängtade fredagen igen.
vaknade för 30 minuter sen kanske, av att mina öron gör så förjävla ont.
verkar inte bli nå friskare jag inte, men ska knarka lite alvedon och coca cola så kanske det blir lite bättre haha.  vaknade iallafall några gånger tidigare imorse också, först en gång vid 11 då anja ringde och frågade om jag ville med på max och äta, och frestad som jag var så kunde jag tyvärr inte, låg ju hemma i sängen jag. sen ringer hon vid 12-13 någon gång och frågar om jag vill jobba på tranan ikväll, men så blir det inte heller haha.

ikväll så ska jonathan & alexander sova här, helenas barn.
antingen sover jag och amanda i samma säng vilket jag helst undviker haha, så jag kanske försöker fixa sovplats i bollnäs eller något.

jag bara hoppas att jag blir frisk snart!
rösten har iallafall inte blivit bättre, men jag SKA åka pulka i helgen, så är det med den saken. :P

aja nu orkar jag inte skriva mer, finns liksom aldrig något intressant att skriva om, och min blogg läre suga rejält, men den fördriver tid iallafall.

Pusshej.

Av Alexandra - 14 december 2007 01:44

Idag så har jag mest ägnat min tid framför datorn, finns inte så mycket annat att göra. Har iallafall kollat 4 timmar på mysteriet på greveholm, en gammal och fin julkalender! haha. fast den var nog ändå lite bättre när man var liten och hade en extrem fantasi och trodde på allt.

ska nog ta och sova nu, och det verkar inte bli någon skola imorgon för min del, känner mig inte alls piggare, har nästan mer ont nu, och kan knappt prata. är väldigt hes.


nu längtar jag faktiskt lite till julen, inte alls för julklappar och sånt, för det tycker jag inte om speciellt mycket, när man ska plågas och kolla på allas miner, säga tack om och om igen osv.. jag längtar tills hela familjen är samlad, och den goda maten och ledigheten såklart! lite blandade kännslor om julen faktiskt. hehe.

näe, godnatt nu! :)

Ovido - Quiz & Flashcards