Alla inlägg den 20 december 2007

Av Alexandra - 20 december 2007 15:06

Fan vad äckligt jävla tråkigt jag har nu, sitter på skolan och ska vänta tills pappa slutar vid 16.30 ska åka och köpa ny jacka som är väldigt välbehövligt, har fan itne köpt en ny jacka på en evighet.

sitter iallafall i mammas kontor nu helt själv, ska väl sitta här i 1 timme och 20 minuter till..
sov hos elin inatt iallafall, hon höll på att elda upp mit bäbishår den jäveln, fifan, jag såg väl ut som ett ljus eller något -.-  drog på tranan igår också, vilket sög, och det var ju inte oväntat. fast är man lite dragen så kan man göra det kul haha.
somnade iallafall runt 3-4 inatt, så är skapligt trött idag.
drygaste dagen avklarad, och sen ska man väl hit imorgon på fika eller vafan det var, får se om jag orkar dra hit, men läre väl för det där jävla kuk cp csn helvetes skiten.
fan vad skönt det är med gratis sms, har man något att underhålla sig med på lektionerna iallafall :)


näe, nu ska väl jag kika runt lite, skriver kanske mer sen om jag inte somnar hemma då. Puss hej.

Ovido - Quiz & Flashcards