Alla inlägg den 18 december 2007

Av Alexandra - 18 december 2007 15:47

Då har man äntligen kommit hem från skolan, kom hem för ca 1 timme sen.
så nu har jag bara suttit framför datorn och gjort klar en uppsatts som skulle ha varit inlämnad för mer än en månad sen, skönt att ha den klar så jag får bort ig varningen i historia.
ikväll så tänkte jag plugga bort en bit från högen som jag har.
har runt 23 rester att göra innan lovet.. hur fan ska det gå? haha.
aja bättre att göra lite än inget! 

Snart är det jul också, känns inte som det.
alldeles för lite snö på gården och alldeles för ostädat i mitt rum haha.
ska väl ta tag i det också något tag, när jag orkar.

nu längtar jag till nästa helg, och nästa ändå.
ska bli så grymt kul, alla festar och alla är ute.
hoppas bara att det blir något skoj på nyårsafton annars grinar jag.

Näe nu känner jag matlukten, ska väl ner och få i mig något så jag orkar
plugga och städa. orkar jag båda så är det ett mirakel! 
jag brukar inte vara duktig på sånt där.
aja, PUSS hej.

Av Alexandra - 18 december 2007 02:17

den är så söt, haha!

Av Alexandra - 18 december 2007 00:40

sammanfattning år 2007;

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Ja, en tatuering

- höll du några av dina nyårslöften?
hade nog inga hehe.

- blev någon av dina vänner förälder i år?
inte någon nära, men vet massa som har blivit!

- dog någon som stod dig nära?
näe

- vilka länder besökte du?
England

- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
körkort? haha.

- vilket/vilka datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
9 juli, sen vet jag inga mer datum haha. men orsatiden, englandresan, bollnäsfestivalen, stockholms resan, vissa saker jag aldrig glömmer :)

- vad var din största framgång 2007?
ehm.. klarade uppskrivningen, haha.

- största misstaget?

inte en aning.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
sjuk har jag varit, skadat min nacke har jag gjort.

- bästa köpet?
jadu, har inte köpt nå speciellt.

- vad spenderade du mest pengar på?
snus, alkohol, skräpmat och trocadero.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
japp.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
många det. men mest One Republic feat Timbaland - apologize


- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket gladare!

- vad önskar du att du gjort mer?
rört på mig haha.

- vad önskar du att du gjort mindre?
snusat

- hur tillbringade du julen?
med familjen dårå..

- blev du kär i år?
nöpp.

- hur många förhållanden hade du i år?
ett tog slut, och har inte haft nå mer sen dess, så inget? hihi.

- favoritprogram på tv?
Desperate Housewives, Greys, Heroes.

- bästa boken du läste i år?
har bara läst en bok, för att det var en skoluppgift. men den sög stenhårt.

- största musikaliska upptäkten?
va?

- något du önskade dig och fick?
en ny digitalkamera.

- något du önskade dig men inte fick?
en tv.

- vad gjorde du på din födelsedag 2007?
drog till stockholm, sov över i märsta och gick på grönalund dagen efter :)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
kanske.

- hur skulle du beskriva din stil år 2007?
mjukisbralla.

- vad fick dig att må bra?
vännerna och dom väldigt många roliga stunderna.

- vem saknade du?
alla i england, sara n!

- de bästa nya människorna du träffade?
nya gänget, haha!

- årets sötaste?
jag? hahahahha, närå, men typ våran katt Jimmy ;)

- årets hetaste?
spisen

- årets största kärlek?
what?

- årets besvikelse?
jag vet inte.

- årets bästa?
Elin, Camilla & Amme.

- årets snällaste?
jadu, tomten, och alla snälla barnen.

Ovido - Quiz & Flashcards