Alla inlägg under december 2007

Av Alexandra - 6 december 2007 18:16

jobbig dag lite sådär, kanske.
vaknade upp hos min elinplutt. skulle vakna typ 7 något, men klev inte upp förens 11. då hade jag ju missat ett antal lektioner, men det skitade jag i.
var ut på tranan igår en sväng, ganska så kul för att vara nykter iallafall :)
kom hem till elin runt 2. på efterfesten så sprängde hans ett ägg i micron(?) det var kul, men luktade anus tillsammans med axe.

iallafall..
kom till skolan runt 12-1.
slutade 15. gick till statoil, träffade lelle, drog till huset och målade lite, åt kebab och nu sitter jag hemma, lelle är här och säger att jimmy luktar bajs -.-


ska boka ny uppskrivningstid nu hade jag tänkt.
ganska surt att bara ha 2 poäng ifrån att klara skiten..
sist var det ju 3 jävla anuspoäng.
men nu ska ingen få veta när jag har det nästa gång, HEHE :)

Näe nu ska jag vara social.
PUSS hej.

Av Alexandra - 5 december 2007 10:51

anus.

Av Alexandra - 4 december 2007 23:14

härlig lugn låt :)

Av Alexandra - 4 december 2007 12:15

Jag vaknade för 15 minuter sen, när jag egentligen skulle ha vaknat för 6 timmar sen.. jag klarar mig inte utan min mobil säger jag! hade det inte varit puk kod på den så hade jag kunna ställa alarmet, men icke.
och mamma misslyckades med sin uppgift att väcka mig. BLEH.
fast iofs så har jag lite ont i halsen, kanske är bra att jag är hemma en dag, jag klagar inte iallafall ;) haha.

nu har jag lite mer tid på mig att plugga till teoriprovet iallafall.
börjar bli riktigt jävla nervös nu! uffa. om mindre än 24 timmar så sitter jag där.. :p  önska mig lycka till?!


näe nu ska jag äta lite frulle tror jag, sen plugga!
PUSS hej.

Av Alexandra - 4 december 2007 12:14

snacka gammal låt? HAHAHH

Av Alexandra - 4 december 2007 00:41

jag fick kanske världens fulaste förfrågning nyss.


Hej! Jag undrar om jag får bli din betjänt?
mvh/Jonas


 OKEJ?

Av Alexandra - 3 december 2007 17:06

Ja då har man precis kommit hem från skolan.
usch en hel jävla vecka kvar.
efter skolan så drog jag till min lilla elin en sväng, sov där inatt :)
kom till henne runt 23 tiden tror jag, spelade kort ett jävla tag, sen sova, och vakna upp till kossor, och såklart så har jag lyckats fått puk kod på mobilen.. igen! fick på tranan också, så nu läre jag beställa ny jävla cp kod.
hoppas det funkar, annars avlider jag. jag & mobiltelefoner går inte ihop.
undrar hur många jag har haft sönder/bort. jävla skitsaker.
nästa mobil så blir det en stöttålig jävel, eller något liknande.

Nu börjar jag bli riktigt nervös inför onsdag morgon.
kan ju hoppas på att det går bra, men det tror jag inte.
ska iallafall plugga som en tok ikväll.


elin & jag har bestämt att vi ska på tranan på lördag.
blir ju sista gången man går ut med henne på 4 månader!
men då ska det fan bli roligt också, inte som denna lördag.

och det där med julklappshandel.. går ju åt helvete.
har typ inga pengar kvar, har runt 200 kr kvar, och 180 av det går till provet. HM, vad fan ska jag göra? aja, det löser sig.

Näe nu ska jag kika vidare!
ville bara lätta på hjärtat lite ;p
PUSS hej.

Av Alexandra - 2 december 2007 17:01

gårdagen var som den var.
vissa stunder rolig, vissa inte, men kan ju säga att jag hade lite kul iallafall :) konstig kväll.

sitter hemma nu bara, fryser arslet av mig.
tänkte ta en dusch, sen vila!

vill bara säga grattis till elin som fyller år idag också.
1 år kvar till systemet ;) hihi.

aja jag har fan inget att skriva här hehehe.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards