Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Alexandra - 7 februari 2008 14:28

Kom precis hem från den otroligt svettiga skolan.
tänkte ta och vila mig en stund snart, sen ska jag nog vara med min elin!
vettefan vad vi hittar på för tok, blir alltid cp hur än vi gör ; )
igår så kom hon hit och hämtade mig iallafall, drog hem till malin en stund och pratade en massa, rateda en massa poo på ratemypoo, och skrattade!
drog hem runt 22.30? spelade gamla goa yatzy på papper och med riktiga tärningar, fifan jobbigt att räkna i huvet haha. sen så ätade vi lite partypuffs. mys.
sen hem till henne och kikade på "Alvin and the Chippmunks", och den kan jag tala om, verkar vara söt, rolig och bra. men fisen klår allt! hahaha höll på att dö när jag såg det.

sen för övrigt så dör jag jämt när jag är med elin, hennes jävla miner går inte att härma, helt omöjligt! och så ful är dom :D
ska vara med henne om en stund också, men båda är trött så vi ska sova lite först : )


jag försökte rymma från lektionen idag.. men det gick inge vidare.
jag hade alla kläder på och skulle precis ut genom dörren och börja springa, och då kommer hon med en ig varning i handen. bara att skriva på däh!
skärpning nu. 


 

näe, vila nu.

PUSSHEJ!


Ovido - Quiz & Flashcards