Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Alexandra - 29 februari 2008 04:32

kul att man inte kan sova, är hur jävla pigg som helst och jag kommer vara dödligt trött imorgon.
då ska iallafall jag & elin boka bord på spicy cow och äta massa gott.
var på max tidigare också, för idag fick man studiebidraget och det måste ju firas lite ; )

det suger att vara vaken nu, alla sover och ingen som är social på bögmsn.
och ingen ny film har jag heller, öschaböscha.

jag tror det är första gången på väldigt länge som jag inte har haft bakisångest, och det är hur jävla skönt som helst. 
kanske lite ångest har jag, men det är inget jämfört med vad jag brukar ha.
tror elin har haft lite mer ångest faktiskt, hahah! ;D


imorgon blir det lite städa här hemma så man kan ta hem folk hit igen.
ser ju satans ruttet ut här just nu, ingen har orkat städa eller diska, det suger utan diskmaskin ffs!


fyfan vilket meningslöst inlägg det här blev, men vad gör man inte för att underhålla sig själv?
och inte vet jag vem som läser bloggen min heller, och då vet jag fan inte vem jag ska underhålla heller, inte för att jag kan underhålla.. men ändå!

runt 45 pers som läser min blogg dagligen, och alla är så jävla snåla på kommentarer : )  kommentera mera!


det var allt för mig, klart slut!

Ovido - Quiz & Flashcards