Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Alexandra - 26 februari 2008 03:06

ja det har inte varit många inte haha.
vaknade runt 14 tiden idag och var skit trött, la mig i badkaret och bara chillade lite liksom.
satte mig vid datorn och väntade på att elin skulle komma..
amanda drog iväg till gävle så jag vart helt själv.
elin kom iallafall och hämtade mig runt  20.30 tiden, vi drog och pantade, sen max.. igen haha.
och när vi väl skulle hem från max så såg jag en bil alldeles brevid elins lilla röda faran, så såg jag en gubbe som klev in i bilen, så sa jag till elin;
- haha jag trodde han tog din bil.
och sen börjar elin dissa hans bil total när vi var framme vid bilarna..
tillslut säger hon
- HAHA kolla han som kör då!
så såg jag att han hade rutan nere..
så den stackarn hörde allt :D
elin vart röd som en tomat med solbränna, tummen upp elin, tummen upp!


efter det så drog vi hem till henne en stund och sen tillslut så hamnade vi hemma hos mig.
har inte alls gjort så mycket, spelat yatzy på blip.se, drog iväg och hämtade milla runt 23 tiden, så har vi mest suttit och skrattat åt otroligt fula bilder på mig, elin & milla. bara vi som sett bilderna.. hoppas jag!
skjutsade hem camilla till mats för en stund sen, och när vi är alldeles här hemma så kommer polisen efter oss, både jag & elin vart helt skakig i benen haha. men som tur var så var det inget.
men det var läskigt för dom följde med oss hit in på "gården" eller vafan man ska kalla det.. framsidan får det heta.
sen vände dom på grannens gård och sniglade sig vidare och glodde sönder ögonen.

ska väl snart sova antar jag, men jag är inte trött.
vänt på dygnen som sagt :P
men får väl se till att tvångssova eller något.
hoppas på att vi hittar på nå kul imorgon iallafall, kan ju sova ut för båda är ledig :) något förslag på vad man kan göra?


aja, godnatt gott folk, puss hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards