Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Alexandra - 21 februari 2008 20:47

hahah fyfan vad dum hon är!

skickade den här bilden till henne på msn..


så säger hon när hon ser bilden precis innan hon har accepterat
- vafan har du gjort om en bild på mig för?

HAHAHAHAHAHA
hon var så jävla seriös så jag höll på att dö!

Av Alexandra - 21 februari 2008 19:08

hahah så mobbat!

Av Alexandra - 21 februari 2008 14:45

är det någon som vill göra den uppgiften åt mig?
det här suger ju balle. ÖSCH.
började klockan 13 idag.. eller ja typ 9 egentligen men jag trodde vi började 10.15 så missade den lektionen, så då började jag 13 istället.
är redan trött på att vara här.. vill hem till min underbara säng och sova skiten ur den.  på tisdag är det 100 dagar kvar till studenten ; )

igår så drog jag och elin på tranan iallafall, var ganska mycket folk där för att vara en onsdag. men fortfarande lika tråkigt :P
när dom hade stängt så skjutsade vi fredrik och dom till kilafors, sen drog vi hem till elin och sov lite.

idag så vet jag inte riktigt vad som händer, ska hem och städa lite iallafall, sen kanske till höjden en sväng?  sånt som märks!
ska gå hem till granberg idag också.. då har jag gått ut och gått 4 dagar av 4 den här veckan, mycket stolt är jag ;p haha.

näe nu ska jag försöka jobba vidare med frågorna, sen hem till elin igen :)
PUSS hej.


Ovido - Quiz & Flashcards