Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Alexandra - 23 februari 2008 00:52

farligt att åka bil med elin haha.
varit ute och glidit lite nu såhär på kvällskvisten, drog till max och köpte oss lite mat, sen hem hit igen. spelade lite yatzy sen drog vi till max igen och tog oss en blizzer ; ) haha.
sen har vi bara glidit runt runt.
höll på att krocka i rondellen vid statoil också, och elin skyller på mig ;o
bara för att jag pekade polisen och sa; kolla polisen, dom har blåljusen på!
då var ju hon tvungen att kika med.

trodde först att dom var ute efter mats, men icke som tur var :P

vet inte alls vad vi ska hitta på, elin ska iallafall sova här så tråkigt tror jag nog inte att vi kommer att ha.
händer jämt en massa skit runt oss! :P

längtar tills imorgon nu, och hoppas på att dom flesta kommer som skulle komma. kan bli riktigt kul, eller riktigt misslyckat, men hoppas på det bästa.


var på hemköp idag också med anja & pecca.
jag skulle köpa snus, så stog jag och pratade med dom i kön, så var det min tur att handla.
så säger tanten;
- arton!
- ja, jag är arton?
- är du arton?
- jaaa? ( visar legget )
- men du är inte arton
- eeh joo?
- jaha jag kollade på fel nummer, jag kollade på 09.


vafan 09 har inte ens varit!
så jag står där som en nyfödd unge och ska köpa snus eller?
flumm i huvet den där tanten.
nästa gång ska jag fan klä ut mig till en spermie så kanske hon känner igen mig bättre.


aja nu har jag inte så mycket mer att skriva.
spela yatzy med elin snart igen kanske?
hähä.
PUSS hej.

Ovido - Quiz & Flashcards