Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Alexandra - 18 februari 2008 18:26

Ja då har man precis kommit hem då..
har varit ute och sprungit med amme, milla & mats runt vågen, även lilla söta milou följde med.
skönt att äntligen ha rört på sig lite haha.
ska försöka komma igång med det där nu, får se om jag orkar gå till skolan imorgon eller inte.

hade bara 2 lektioner i skolan idag, sen slutade vi.
skönt satan. sen kom milla och hämtade mig så drog vi hem.
nu har jag säsong 7, 8, 9 & 10 av vänner, fifan vad jag har nött sönder dom nu. men dom är king : )

tänkte duscha och ta det lugnt nu, sen försöka somna i tid ikväll.
har inte somnat förens runt 3-4 tiden på morgonen dom senaste dagarna och då är jag svintrött när jag vaknar. ösch.


till veckan så ska jag ta tag i det här med sommarjobb/jobb..
elin & jag ska försöka skaffa oss ett litet extraknäck.
läre ju överleva i sommar också, nu när man tar studenten och allt.
ska bli så grymt härligt, men ändå inte :P


jag hade även namnsdag igår, inget speciellt för min del.
men klockan 00.00 så ringer wahlbeck & luva och säger grattis, precis i tid också haha. då vart jag lite glad : )
det är dom små sakerna som betyder.


näe nu ska jag chilla.
PUSShej.

Ovido - Quiz & Flashcards