Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Alexandra - 12 februari 2008 21:01

nästan hela dagen idag så har jag pillat i photoshop, och jag har fan lärt mig mycket, elin och jag ska nöta sönder så vi också kan bli lite bra på det haha.
blir säkert en massa mer nötande imorgon.
men det är kul när man väl fattar sig på skiten : )

var även ledig idag, så jag sov ut, men bara till 11.
tog ett bad, var med elin, sen kom milla och mats, så drog vi ut på isen och åkte lite bil och snurrade och surrade.

ganska trevlig dag faktiskt!
imorgon så är det skola igen, det blir ju inte lika kul.
fast som tur är så är det ingen lång dag, 2 lektioner tror jag?
sen så  har jag prov klockan 14.00
efter det så pallar jag mig vidare till elin, och senare mot kvällen så blir det tranan en snabbis? elin ville se om det var nå skoj där imorgon eftersom det är alla hjärtans dag efter 00.00 haha.


näe nu var det inte så mycket mer jag har att skriva.
lägger ut 2 bilder som jag gjort idag kanske, blev faktiskt nöjd även fast dom inte är så bra gjord, men what the hell, jag är noob : )



 

Ovido - Quiz & Flashcards