Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Alexandra - 8 februari 2008 15:17

igår så kom elin och hämtade mig på granberg, vi drog hem till hennes pappa och kikade klart på filmen som vi hade börjat kolla på, och den är hur bra som helst, kom nästan en liten tår i mitt öga när theodor inte fick sova i sängen.
drog iallafall hem till elins mamma sen och kollade på tv en stund, men inte nå länge för sen ringde wahlbeck och ville spela "monopol, pampen på paradisön" och såklart så vann jag, och antingen wahlbeck eller luva kom sist!
sen hem till henne igen och tro det eller ej, men vi läste!
elin sa att "gömda" av liza marklund eller vad hon heter var skitbra, så jag började glutta lite i den men nu går det fan inte att sluta läsa.

det är nog den första boken jag någonsin läser frivilligt i hela mitt liv.


sitter iallafall hos elin nu och dricker trocadero.
vet inte vad vi ska hitta på, var iallafall nyss på museumet i bollnäs och det sög så mycket balle så jag trodde jag skulle svimma.
efter 1 ½ timme så fick vi äntligen  gå, då vart jag nöjd.


näe nu ska jag vara social hähä.
PUSS hej!

Ovido - Quiz & Flashcards