Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Alexandra - 20 februari 2008 15:51

HAHAHAHA

"jävla djurjävel"

Av Alexandra - 20 februari 2008 15:48

Av Alexandra - 20 februari 2008 13:24

igår så trodde jag seriöst att jag skulle kunna lägga mig i tid för en gångs skull, men så jävla fel jag hade haha.
runt klcokan 01-02 så kom bodell, räkan & alex hit och dom drog för 30 min sen kanske?
har varit vaken hela natten, somnade en stund runt 5, men vaknade ganska snabbt igen. dom lärde oss att spela riktig poker, vi lagade makaroner, köttbullar och korv åt dom. full var dom också eftersom dif vann och det hände tydligen inte så ofta? haha :P men kul hade vi.

så nu har jag nästan precis nyss vaknat igen, är så jävla trött och ont i halsen har jag också, blev ingen skola för mig idag med tanke på det där och halsen, men tydligen så missade jag inte så mycket, skönt det iallafall.


snart kommer malin hit, vet inte vad vi ska hitta på.

Men förmodligen gå ut och gå en jävla bit när milla slutar jobba :)
sen ikväll så blir det utgång fast nykter som sagt.

Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards