Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Alexandra - 13 februari 2008 17:34

ja imorgon är det alla hjärtans dag, och min mamma var så söt och kom hit med en liten present : ) sött.


sitter hemma nu bara, milla har precis kommit.
och jag ska väl snart till elin tänker jag, sen ska

vi göra oss klara och sen tranan en sväng.
får se om det är några roliga människor ute.

och jag har ångest, för skolan.
det var meningen att jag skulle till skolan idag men som vanligt så sover jag över tack vare simon och amme, dom kom in i mitt rum, simon gjorde luftfisar och vanliga, en fisbuffé helt enkelt.. mys.

jag missade ett prov och 2 lektioner, inte så farligt men ändå.

jag måste verklige skärpa mig men jag känner bara att jag inte orkar med skolan mer. blir bara värre och värre för varje vecka.
jag längtar bara till studenten nu.


näe nu ska jag göra mig klar hähä.
Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards