Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Alexandra - 16 februari 2008 19:05

igår så var det nog min och elins turdag, lite iallafall : )

var ut på tranan en sväng, nyktra dock.
var först inbjuden till foots på förfest, men när vi väl kom dit så var det allt annan är förfest, mer som en magsjukefest. men vi satt kvar för skadan var redan gjord.

när klockan närmade sig 22.30 så började vi vandra ner till tranan, och det var fan inte mycket folk ute igår iallafall.
men kul att träffa lite folk iallafall, och jag är lite stolt.
har inte varit dyngrak på ett tag nu, känns skönt måste jag säga!

drog till max efter att dom stängde, men då glömde vi bort att dom stängde 2 istället för 3.. så vi vandrade till statoil istället, sen hem till elin och sova :)


ikväll har vi ingen aning om vad vi ska göra, så ni får gärna komma med förslag om det händer något kul i bollnäs ikväll.

äta ska vi göra snart iallafall, mumma.

efter den här veckan som kommer så är det det efterlängtade lovet framme. men har fortfarande ingen aning om vad man ska hitta på.. lite fest nästa helg då bara. skönt med lov iallafall ;)


alla hjärtans dag var inte så speciellt för min del.
fast jag fick ju en söt nalle av mamma, och en massa söta lappar i skolan.
av johanna iallafall haha.
måste skriva upp dom här på bloggen imorgon så jag har dom föralltid ;)


näe nu ska jag göra mig klar, snart kommer elin hem hähä.

och hennes tangentbord har en cpdesign så det är svårt att skriva på den.
Pusshej, trevlig helg :)



Ovido - Quiz & Flashcards