Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Alexandra - 17 februari 2008 15:46

har namnsdag idag, grattis till alla med det bästa namnet!
tihi. även jag har namnsdag ; )
inte för att jag tycker det är någon dag att fira, är ju ignet speciellt.
ganska helt totalt meningslöst egentligen.

sitter iallafall i granbo nu, känns som att det var en evighet sen jag var här sist, fast det var det typ också.
kul att se jimmy iallafall, även fast han är den mest osociallaste katten någonsin.


elin och jag var iallafall iväg på sportbaren igår en sväng, gjorde oss klara på 15 min ungefär, kanske? bestämde oss i sista sekund.
väl där så träffade vi andreas och luva, alltid lika kul att se dom : )

var där tills dom stängde, sen drog vi till statoil en sväng, och sen hem till hennes far och kikade på film.
kollade på filmen i 8 minuter, sen vart vi dödligt trötta.

och nu sitter jag här och ska snart hem till granberg igen.
har varit här och hämtat lite kläder och skit som jag inte har tagit hem än.
nu var det väl ändå inget intressant skrivet här, men jag har inget på hjärtat eller hjärnan idag.
nu ska jag hem, puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards