Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Alexandra - 25 februari 2008 14:35

jag har gjort misstaget att vänta totalt på dygnen..
vaknade 22.30 igår kväll och somnade inte förens runt 7 imorse.
får väl se vilken tid jag somnar ikväll : )
låg iallafall och nötte en massa punk'd  avsnitt, har ju redan nött sönder vänner.

håller på att hälla upp ett varmt och mysigt jävla bubbelbad nu, ska ligga där i och steka! schöööönt!
tror daniel och niklas skulle komma också, men då ligger nog jag i badet haha. 

hela den här veckan typ så är jag kanske hemma själv?
amme skulle bort hon, då hoppas jag fan att någon vill vara med mig, annars dör jag själv i det här jävla spökhuset, ösch.


nödvändigt inlägg? icke, men det skiter jag i.
PYSS

Av Alexandra - 25 februari 2008 01:45

I lördags så hade jag & amme en inflyttningsfest.
hade skitkul iallafall.. kom runt 40 pers mot slutet :)
alla söp och var glada, inget skit hände.
drog iallafall ner till tranan runt halv 11, när man väl kom in så fick man ett jävla band och en kukring haha. sålde min för en drink.
kom hem runt 6-7 på morgonen, hade varit på statoil och max för att ragga skjuts :P fick gratis korv på statoil tack vare Elin o, hon städade lite där inne, så bjussa dom på korv :D
och än en gång så sa jag att jag skulle vara nykter.
Blev det så? verkligen inte!

men kul hade jag, och har haft bakfylleångest hela dagen, men sånt ingår.

tack brudar och grabbar för igår! <3 

malin var nyss här, satt och pratade ett bra tag, så drog hon hem.
sitter och laddar ner en massa filmer nu så jag har något att kolla på.
är inte ett dugg trött, för jag vaknade 22.30 typ :S
mänmäään! :>
funderar på att ta ett långt varmt bad, men känns som att jag tar det imorgonbitti istället. har ju lov och allt nu, så då kan man äntligen sova ut lite :) 

Näe, nu blire film.. en skräckis.
får se om jag vågar kolla ;>
PUSS godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards