Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Alexandra - 11 februari 2008 18:44

jag har tappat blogglusten helt och hållet, men ska försöka klämma in någon rad här nu ändå för jag har inget annat för mig.


läre väl ta och berätta om i lördags också då vi var på badhuset i kilafors.
det var trevligare än vad jag hade förväntat mig måste jag säga.
drack lite, myste i bubbelpoolen, bastade och skrattade en hel del.

massa nakna grabbar lite här och där också haha.
vart en lagom fylla, tro det eller ej.
var längesen det ju haha.
och helgen som kommer så ska jag vara nykter, så någon får fan umgås med mig så jag inte har tråkigt! : )

söndagen spenderades mest i sängen och framför datorn, men mot kvällen så kom anja, luva, wahlbeck och elin.
satt på esras ett tag, jag och anja gamblade lite, men ingen vinst föfan.
drog hem och började spela "med andra ord", spelet är skitkul, men det är inte så kul när alla säger att jag suger, jag förklarar faktiskt bra!

pffft.


 

idag så var det bara skolan som gällde, gick dit och hem så jag fick mig lite välbehövlig motion.
kom hem runt 14.. satte mig här och pillade lite, sen vart det vänner kollning.

elin var hit nyss en sväng med, tihi.
milla & amme är ute och vandrar lite med en nyklippt milou som vart så söt så haha. och mats ligger i rummet brevid och sover tror jag? :P

imorgon så är jag ledig tack och lov.
eller ja.. "ledig".
har frilufsdag eller vad det heter och man kunde välja på vemdalen eller... vemdalen. och det har jag inte råd med, så det blir att vara hemma för min del. ska försöka få lite skoluppgifter klara, men det vet jag redan hur det kommer sluta.


fattar inte vad det är med mig nu på sista tiden.
ena stunden så är jag skitglad, men såfort minsta lilla händer så mår jag skit. öscha. slut på det nu hoppas jag.


nu får det räcka.
Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards