Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Alexandra - 1 januari 2008 16:23

ja då var det ett nytt år då, och kan bara säga att 2007 har varit så jävla kul, och hoppas på ett till bra år.

nyårsfirande igår iallafall.
drog till hemköp och köpte oss lite mat, sen hem till hennes pappa och åt maten, sen hem till elins mamma och gjorde oss klara och drack lite.
drog vidare till viksjöfors, där det sög balle.
sen vidare ganska snabbt till sörbo, var ju lite mer drag där iallafall :)

till slut så vart det förmycket av det goda, så jag ramlade flera gånger och nu har jag blåmärken och sår överallt, och en jävla lårkaka.
efter sörbo så drog vi hem till strandberg, där vare kul iallafall, blev bjuden på kex och lite skumpa ;D sen vidare till blomkransen där vi var till 6-7 imorse, sen till någonstans där vid badhuset haha, sen gick jag hem till elin vid 8 tiden skulle jag tro. rolig kväll faktiskt :)

Kom hem för ett tag sen, har proppat i mig en kebabrulle och en massa trocadero! mumma däh. så tänkte jag vila nu lite dårå..!
Pusshäj

Ovido - Quiz & Flashcards