Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Alexandra - 27 januari 2008 18:01

Jaa, jag har sovit hos elinpelin sen i torsdags nu, alltid lika trevligt!
var ut igår så skulle vi till lenninge först egentligen men så vart det inte och tur var väl det? många som sa att det inte var vidare bra där, så vi drog till sportbaren först sen tranan istället och fan så full man blev.
och fyfan vad dryg jag läre ha varit haha, förlåt för det.
mycket folk var ut igår också, kul att träffa så många :)
vart med på efterfesten också och jag såg seriöst ut som en tjock mongolid men som tur var så lyckades jag fixa så att dom tog bort bildfan.

var tydligen kåt på kristin också, hon fick värma sina händer på mina tuttar hahah, sen skulle jag slåss också av någon anledning som jag inte vet vad,  och inte fan vet jag vem jag skulle slå heller!
drog på efterfest efter tranan på gärdet, där fortsatte drickandet
och tyvärr så drack jag absint (?) som jag fick av mats, fyfan vad starkt.
var tvungen att gå och spy lite bara för att det var så jävla starkt hah :P

somnade runt 8 kanske? och hem till elin igen runt 12.
och idag mår man som ett jävla anus, hungrig är jag också.

därför ska jag ner och äta något nu hähä, pusshej :)
Ovido - Quiz & Flashcards