Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Alexandra - 15 januari 2008 17:40

haha ja, det är jag just nu, har hållt på hela dagen med plugg och städning.
känner mig duktig som fått massa saker gjort! bland annat så är en uppsatts klar, jag har äntligen börjat lite med projektarbetet, en uppgift i svenskan, och börjat lite med en uppgift i litteraturen.
och snart blir det ännu mer gjort. ska till huset och försöka måla klart det sista, tapetsera det sista och lämna en massa saker, så har man äntligen börjat flytta iallafall ;) men ska bara dit med massa småsaker, som kläder som jag inte använder så mycket, tavlor, prydnassaker och skit haha, men ändå! ska bara vänta på att mamma och pappa kommer hem med pizza så åker vi sen.

såfort jag kommer hem så ska jag fan ta en välbehövlig dusch, och om det blir sent så ska jag lägga mig dirr!

jag vill att camilla ska komma hem från orsa också, saknar ju bruden min!
det är det jag hatar med att skolan har börjat, kan inte umgås lika mycket som man vill med dom man vill. längtar till nästa lov som är om 6 veckor, då jävlar! :D och nu är ju elin i hällbo så henne kan man inte heller leka med!


varför blir inget som man vill?

Av Alexandra - 15 januari 2008 08:09

sitter och nöter den låten för fullt, jag är bäst på att nöta låtar vilket inte är så bra, men har man hört en bra låt så vill man ju höra den hela jävla tiden.

idag så blir jag hemma från skolan, mår inte så bra, sen läre jag plugga som en jävla idiot eftersom jag ligger efter så jävligt. det sugerballe.
men lite ska jag väl få undan hoppas jag.
och när jag väl har pluggat lite så tänkte jag städa lite och vara duktig och få någonting gjort någon gång! börjar ju närma sig med flytten och allt nu så läre ju packa ner saker som jag ska ta med mig.

det här vart fan världens mest ointressantaste inlägg, så jag ger mig nu
och skriver väl senare eller något om det händer något skoj eller om jag bara har allmänt tråkigt :)

Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards