Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Alexandra - 22 januari 2008 18:38

9 dagar kvar tills vi får studiebidraget, vilket helvete.
jag vill ha dom nu ju.
har kollat på kläder på internet nu, har hittat en massa jag vill ha, billigt var det också. funderar på att beställa nu, men jag vet inte. kanske bäst att vänta tills pengarna har kommit in på kontot så kan jag dra till gävle och kika lite istället och se om jag hittar något där.
jag hatar att vara student, jag vill ha ett riktigt jävla jobb och kunna köpa vafan jag vill någon gång :P 


mådde inte så jävla bra idag, kallsvettades hela dagen, men nu har det nästan gått över. tänkte tvätta kläder snart och ta en dusch, får se om det blir bättre då :)

att det aldrig kan hända något kul och intressant i den här staden!
fattar inte, tråkigt har man ju jämt tycker jag >_<


Den där ser jävligt skön ut, ge mig.


helt vanliga t-shirts, 50 kr för båda.


ser jävligt skön ut, och jag behöver nya mjukisar, mina är det
målarfärg på :P


ganska så snygg festlinne?


det är några av de saker jag vill ha, inte så kul att veta iallafall.
men lägger upp bilder på dom så jag kommer ihåg vilka det var, utifall jag ska beställa haha.

Ovido - Quiz & Flashcards