Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Alexandra - 12 januari 2008 13:00

kan man ha större tunga eller?

Av Alexandra - 12 januari 2008 12:39

haha, påminner så mycket om i sommras! :D

Av Alexandra - 12 januari 2008 11:49

Igår så var jag till vallsta en sväng, åkte dit med malin.
frida hade fest eftersom hon fyllde år i torsdags! var skapligt mycket folk där iallafall, jag var nyckter för en gång skull, skönt. var där ett bra tag, sjöng singstar, och fyfan vad jag suger på det haha.

åkte hem runt 12 tror jag? somnade nästan direkt, men pratade först en timme i telefon med älsklingsmilla! 

vaknade 11 idag, tidigt för mig ;o men skönt att inte sova bort hela dagen.
har precis slängt i lite kläder i tvättmaskinen, och tänkte snart ta en dusch.
senare bär det av mot arbrå till kristin, där vi ska spela twister, dricka och ha mys :) senare bär det av mot tranan, kan ju hoppas att det blir kul!
men jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, jag är inte den typen som har en massa finkläder som man kan ha på fest, jag är mer mysbrallan typen haha. får väl se vad det blir! kommer antagligen vara lodis igen :P

Pussshej.

Ovido - Quiz & Flashcards