Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Alexandra - 6 januari 2008 15:56

jag orkar inte skriva så jävla mycket i bloggen nu för tiden känner jag.
finns liksom inget vettigt och kul att berätta haha.
sov hos elin i fredags, vi gjorde inte så jävla mycket. åkte hem till fredrik och spelade nya monopol, jag kom 2a den här gången iallafall!
sen igår så bestämde vi oss för att gå till tranan.. som vanligt, eftersom det inte finns ett skit att göra i bögbollnäs. drack något glas vin hemma hos elin, så kom johan och malin. vi vandrade ner mot tranan, var ganska mycket folk där iallafall. kvällen började bra, men sen vart det bara en massa jävla bråk överallt, var ju nästan så man drog, men icke.
max efteråt, gott som fan. men nu ska jag skärpa mig med skitmat, godis och dricka hähä. ska få bort dom här extra jävla kilona som kom lagomt efter julen. kom hem till granbo vid 4 imorse tror jag, så var milla här också.
jag somnade inte förens 9 imorse, så jag är skapligt trött nu.

nu sitter jag här i min lilla soffa, tänkte börja städa mitt rum någon gång, och packa ihop lite saker som jag ska ta med till huset, så man kommer igång någon gång.

idag så fyller linn år, sen på tisdag fyller mamma år,

och på torsdag fyller frida år, så grattis till er alla! ;)



snart börjar skolan igen, fyfan.
hur ska man orka?  är ju "bara" 6 månader kvar, sen tar man den efterlängtade studenten. men kommer jag klara 6 månader till?
jag har så äckligt mycket att göra som jag skulle gjort på lovet, men inte fan har jag orkat det inte. varför i helvete valde jag att gå samhälle? vet ju själv att jag inte är den typen. men har ju klarat mig ganska bra hittills, men nu vettefan.  får se hur det går helt enkelt. är så otroligt less på bollnäs också, och alla fjortisar och töntar som bor här, och all jävla skitsnack som går runt. nu vart det ett inte så glatt inlägg, men det skiter jag i : )


Pusshej.

Ovido - Quiz & Flashcards