Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Alexandra - 30 januari 2008 10:46

sitter iden förbannade skolan nu och gör inte ett shit.
eller jo jag väntar på mina klasskamrater som har matte, hähä.
tack och lov så slipper jag den skiten igen iallafall.

slutar klockan 1 idag, så jävla skönt.
och då kommer min älskade milla och hämtar mig här på skolan

och sen blir det väl att åka hem till henne och skratta, mysa och pladdra.
sover även där inatt, så skjutsar hon hit mig imorgon bitti, najs ; )

vi fick en uppgift i religionen idag som heter blommiga strumpor.
vi ska skriva varje dag en sak som man är arg för, sen ska man skriva något man är glad för, och kommer man bara på dåliga saker så ska man ta på sig blommiga strumpor, och det ska tydligen göra en glad?
kul att jag inte ens äger ett par jävla blomstrumpor då!
jag får nöja mig med mina extremt fula tåstrumpor istället.

sen så skulle vi också sätta oss på bänkarna i någon ful yogaställning, men det ställde jag inte upp på hähä.

efter lunch så har vi filosofi, och det enda vi gör är att sitta stilla och fundera på livet ungefär, känns som så iallafall och det mina damer och herrar är inte kul.


imorgon kommer det efterlängtade studiebidraget, ni anar inte hur skönt det ska bli. har varit ruttet pank nu i några veckor!


näe nu snart slutar mina mattegeeks, så ska väl gå och göra dom sällskap i den ruttna matsalen, tudeluu. : )

Ovido - Quiz & Flashcards