Alla inlägg den 17 januari 2008

Av Alexandra - 17 januari 2008 19:37

Inte en händelserik dag måste jag säga.
kom till skolan vid 7 igen, slutade 14.30, åkte hem, satte mig här, tog en dusch och nu sitter jag här igen. USCH.


I helgen så har jag ingen aning om vad som händer..

tranan imorgon och club 25 på lördag. drar kanske dit nykter? men det

är om det verkligen krisar sig med att hitta på något kul att göra.

första oplanerade helgen på väldigt länge.
fast justja, ska väl försöka få in massa saker i huset, men det tar ju inte en hel helg hoppas jag. någon som har några bra förslag att göra i helgen kanske? skulle tippa på att ingen har något förslag, för vi bor i ruttna bollnäs. :P och är det någon som har lust att göra om min blogg? denärsåjävlaful.se :)


näe, fifan. kolla på tv nu, sen sova kanske?

jag behöver en förändring i mitt liv känner jag.
händer bara samma saker hela tiden känns det som.
fest på helgerna, skola på vardagarna, och inget kul som händer där emellan heller. hjälp.


Ovido - Quiz & Flashcards